مشارکت فعال کانون اخلاص قائمشهر در نمایشگاه مشاغل خانگی "دِلِ وس" مازندران
مشارکت فعال کانون اخلاص قائمشهر در نمايشگاه مشاغل خانگي "دِلِ وس" مازندران

مشارکت فعال کانون اخلاص قائمشهر در نمایشگاه مشاغل خانگی "دِلِ وس" مازندران

کانون فرهنگي هنري اخلاص مسجد اميرالمومنين(ع) قائمشهر با دائر کردن غرفه فروشگاه چادر و ملزومات حجاب در نمايشگاه مشاغل خانگي "دِلِ وس" مازندران مشارکت فعالي دارد.
شناسه خبر : 44191 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر با دائر کردن غرفه فروشگاه چادر و ملزومات حجاب و تخفیف ویژه برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دیارعلویان در نمایشگاه مشاغل خانگی "دِلِ وس" مازندران مشارکت فعالی دارد و تاکنون از این غرفه استقبال خوبی شده است.

بر اساس این گزارش: نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی"دِلِ وس" با هدف معرفی قابلیت ها و توانمندی های زنان خانه دار و بانوان هنرمند دارای پروانه فعالیت مشاغل خانگی از ساعت 16-10 (10 بهمن) در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی(ره) ساری دائر شد و تا ( 14 بهمن) برپاست.

برپایه این گزارش: همچنین علاقه مندان انواع چادر، مانتو عبائی، روسری و ... به صورت نقدی و اقساطی می توانند به فروشگاه دائمی حجاب به کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر واقع در خیابان ساری، خیابان شهید بلباسی (مهمانسرا)، مسجد امیرالمومنین(ع) و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به فضای مجازی @Jame-markazi مراجعه کنند.